מוסי רז: "ידנו מושטת לריצה משותפת; זה תלוי במפלגת העבודה"

אייל ראובן No Comments on מוסי רז: "ידנו מושטת לריצה משותפת; זה תלוי במפלגת העבודה"

רז נשאל מדוע הוא מוכן לקבל את חברי המשותפת ולא את בן גביר והסביר כי "בן גביר הורשע בין היתר בחברות בארגון טרור". ביחס לביקורי הח"כים הערבים את המחבלים בבתי הכלא, אמר כי "הם לא היחידים שביקרו" וסירב לקבל את הפרשנות לפיה הביקורים הם אקט של תמיכה במעשיהם

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ מוסי רז (מרצ) שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי), והתייחס לשאלה האם ירוצו יחד עם העבודה: "יכול מאוד להיות שכן. זה לא תלוי בנו. יש ביננו הבדלים מאוד גדולים. אנחנו נאבקים על זכויות אדם, נגד הבניה בהתנחלויות, נאבקים לשלום. מהם לא שמעתי מספיק בנושאים האלה. אולי הפערים אינם אידיאולוגיים אבל ישנם פערים; ידנו מושטת להליכה משותפת. הם אלה שמסרבים".

הוא נשאל מדוע הוא מוכן לקבל את חברי המשותפת ולא את בן גביר והסביר כי "בן גביר הורשע בין היתר בחברות בארגון טרור". ביחס לביקורי הח"כים הערבים את המחבלים בבתי הכלא, אמר כי "הם לא היחידים שביקרו" וסירב לקבל את הפרשנות לפיה הביקורים הם אקט של תמיכה במעשיהם.

רז הדגיש: "אנחנו בעד שותפות בקואליציה עם כל מי שמקבל את העיקרון שקבוע במגילת עצמאות שמדינת ישראל תקיים שיוויון זכויות אזרחי, חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה ללא הבדל. אנחנו גם בעד שיתוף פעולה עם מפלגות שמתנגדות לזה כמו יהדות התורה וש"ס".



0 תגובות